Proxecto Ríos

Proxecto Ríos

luns, 12 de maio de 2014

ACTIVIDADES 5º E 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

A AUGA: UN GRAN TESOURO

Os alumnos de 5º e 6º Ed. Infantil do Colexio Plurilingüe Divina Pastora (Franciscanas) realizaron varias actividades para a aprendizaxe e valoración da auga no noso entorno, adaptadas cada unha delas  á idade dos nosos nenos.
A continuación presentamos os traballos levados a cabo.
O Consumo Responsable da Auga- 5º de Educación Infantil.
Obxectivos:
- Valorar a importancia da auga no medio natural e da sua calidade para a vida manifestando actitudes de respeto e coidado.
- Diferenciar entre auga potable e non potable.
- Tomar conciencia sobre a contaminación dos mares e océanos.
- Reflexionar sobre as accións que cada un deles poder favorecer para o aforro de auga nas rutinas cotiás.
Metodoloxía empregada:
Contámoslles ós alumnos de 5ª de Ed. Infantil un conto que nos axudase a introducir o tema do consumo responsable da auga.
A continuación fixemos unha asemblea na que se dialogou sobre o contido a traballar. Todos os nenos tiveron a oportunidade de manifestar as súas experiencias sobre a cuestión e as súas ideas sobre como conseguir un aforro de auga nas tarefas cotiás e os problemas que poderiamos ter se non realizamos un consumo responsable da mesma.
Finalmente cada neno/a realizou un debuxo no que reflictise o falado na asemblea.




O Ciclo da Auga- 6º Educación Infantil
Obxectivos:
- Iniciar ó neno no proceso do ciclo da auga.
- Valorar a importancia do medio natural e da súa calidade para a vida, manifestando actitudes de respeto e coidado.
- Iniciar ó neno na identificación dos cambios de estado.
- Coñecer os efectos que os cambios de temperatura provocan sobre os elementos da vida cotiá.
Metodoloxía empregada:
Realizamos unha asamblea cos alumnos de 6º ed. Infantil na que explicamos o ciclo da auga, vendo imaxes do mesmo e apoiadas cun conto alusivo ó tema. 
  
A continuación repartimos a cada neno un debuxo que representase algún dos elementos que interveñen no ciclo da auga (o sol, as montañas, o río, a natureza, as nubes, a choiva, a neve….) e cada un deles coloreou a imaxe que lle tocou. 
 
Unha vez terminados, coa axuda da mestra recortáronos e picáronos.




Finalmente os nenos foron creando o ciclo da auga cos elementos que eles mesmos realizaron.



RESULTADOS E CONCLUSIÓNS DAS ACTIVIDADES TRABALLADAS EN ED. INFANTIL:
- Espertouse a súa curiosidade e interese polo ciclo da auga.

- Iniciáronse no coñecemento dos tres estados da auga.

- Recoñecen os lugares naturais onde se dirixe a auga despois da precipitación.

- Coñecen e valoran a utilidade da auga , así como as conductas correctas para o seu aforro e aproveitamento.

- Comprenden a importancia de non tirar lixo ó mar.







Ningún comentario:

Publicar un comentario